نرم افزار مدیریت آزمایشگاه صنایع نساجی و چرم

اهمیت نرم افزار مدیریت آزمایشگاه صنایع نساجی و چرم

سیستم مدیریت آزمایشگاه گیتا، طراحی شده توسط شرکت دانش بنیان فن آوران گیتی افروز، فرآیند آزمون آزمایشگاه های نساجی و چرم را یکپارچه مینماید. نرم افزار مدیریت آزمایشگاه صنایع نساجی و چرم مبتنی بر وب بوده و از سیستم ابری و یا بلاکچین، بنا به درخواست شما، برای ذخیره سازی امن داده های آزمایشگاه استفاده مینماید. 

کارشناسان فنی میتوانند از بانک استاندارد روش های آزمون، نتایج آزمون محصول را مشخص نمایند که بررسی های لازم جهت تایید یا عدم تایید به صورت اتوماتیک اجرا شده و توسط سیستم قدرتمند ارجاع و گزارشدهی به افراد مرتبط ارسال میشود.

در سیستم مدیریت آزمایشگاه گیتا امکان برون سپاری آزمون ها به سایر آزمایشگاه ها و مدیریت داده ها و اطلاعات مرتبط با برون سپاری ها وجود دارد. همچنین امکان نمایش مراحل و وضعیت نمونه ها جهت اطلاع مشتری از فرآیندهای در حال انجام وجود دارد.

مزیت های نرم افزار مدیریت آزمایشگاه صنایع نساجی و چرم

  • صرفه جویی در هزینه ها
  • کاهش مدت زمان مورد نیاز برای پردازش نمونه ها
  • حذف نرخ خطاهای انسانی
  • حذف کاغذها و آرشیوها با سیاست paperless نمودن مجموعه
  • گزارش گیری های دقیق با توجه به نیاز و در زمان تعیین شده
  • نظارت بر عملکرد پرسنل به صورت هوشمند و سیستم گزارش گیری پیشرفته
  • مستقل سازی ارزیابی فرآیندها با استفاده از هوش مصنوعی
  • افزایش سرعت فراورده های تولیدی
  • امکان دسترسی به اطلاعات وضعیت نمونه ها و نتایج آزمون توسط مشتریان در صورت نیاز
  • دستیابی و نمایش بسیار ساده تر تطابق با استانداردها
  • محاسبه، شناسایی و اصلاح خطاهای آزمونها با سرعت بیشتر با سیاست عدم انطباق
  • گزارش گیری از نظرات و شکایات مشتریان و راهیابی برای آنها
نرم افزار مدیریت آزمایشگاه صنایع نساجی و چرم

قابلیت ها

  • کنترل کیفیت محصول و تصمیم گیری های دقیق تر با ارزیابی روند داده های نمونه
  • بررسی لحظه ای وضعیت پیشرفت نمونه ها جهت کسب دیدگاه جامع از ددلاین ها و پیشرفت کار
  • گزارشات حرفه ای با قابلیت سفارشی سازی
  • تسهیل مدیریت اطلاعات مشتریان و کسب رضایتمندی آنها
  • ارسال نوتیفیکیشن و هشدار جهت تسریع ارتباطات واحدهای تولیدی و کیفی
  • مدیریت رویدادهایی همچون نگهداشت و کالیبراسیون تجهیزات و موجودی مواد
  • امکان یکپارچه سازی با سایر نرم افزارها
  • مدیریت نمونه ها
  • مدیریت وظایف و تخصیص به کارشناس مربوطه
  • مدیریت موجودی ها و دریافت هشدار کاهش موجودی به سطح مشخص
  • مدیریت تامین کنندگان
  • تعریف و سفارشی سازی مراحل گردش کار
  • حفظ امنیت داده ها به دلیل ذخیره سازی ابری 
  • مدیریت سطوح دسترسی کاربران بر اساس مسئولیت های سازمانی
  • قابلیت امضای الکترونیک